Τί είδαν πάλι τα ματάκια μας στα Mad VMA 2012?!!!

Πριν αναλύσω τις καλές και τις κακές εμφανίσεις θα ξεκινήσω από την παρουσία που μου λείπει περισσότερο από την διοργάνωση τα τελευταία χρόνια. Η Μαριάντα Πιερίδη ήταν, είναι και θα είναι ότι πιο ταιριαστό πέρασε από τα συγκεκριμένα βραβεία. Ήταν η πιο σέξυ παρουσία και αν και πια τα ματάκια μας γουρλώνουν όταν αντικρίζουν Φουρέιρα και Στικούδη, το πιο ποιοτικό ξέκωλο(με την καλή έννοια) παραμένει η Μαριάντα γιατί πάνω από όλα είναι τραγουδίστρια εν αντιθέση με τις υπόλοιπες οι οποίες είναι απλά showgirls. Μπορεί βέβαια να μην ερμήνευσε on stage αλλά ήταν εκεί γιατί εκτός από τραγουδίστρια είναι και ραδιοφωνική παραγωγός τα τελευταία χρόνια.
Ξεκινώντας τις καλές εμφανίσεις φυσικά ο Σάκαρος τα έσπασε με το "Τώρα" και σάρωσε τα βραβεία όπως πάντα. Δεύτερη καλύτερη εμφάνιση αποτελούν η σόλο εμφάνιση της Πάολας που αποδεικνύει ότι το λαικό τραγούδι επιζεί και δεν χρειάζεται να ακούμε διαρκώς ηλεκτρονικές μουσικές, αλλά και η συνεύρεση της επί σκηνής με τους Stavento. Τρίτη καλύτερη εμφάνιση αυτή του Κώστα Μαρτάκη με την Αντιγόνη Ψυχράμη, τον Claydee και την Ειρήνη Παπαδοπούλου (την οποία απορώ γιατί την επέλεξαν δίπλα στους υπόλοιπους τρεις). Τέταρτη καλύτερη εμφάνιση αυτή των Vegas και του Μαζώ οι οποίοι ξεσήκωσαν το κοινό με τα "Φίλα με" και "Λείπει πάλι ο Θεός". Πέμπτη καλύτερη κατά σειρά εμφάνιση αυτή της Έλενας Παπαρίζου με τους Playmen, Stan και Courtney αλλά και η σόλο εμφάνιση της άλα Barbra Streisand που προηγήθηκε όπου φορούσε ένα εκπληκτικό πράσινο φόρεμα. Εν αντιθέση με τα stylin των performances της on stage στην παραλαβή βραβείου εμφανίστηκε με ένα απαιχθές λευκό φόρεμα στο οποίο πρωταγωνιστούσαν κόκκινες πιπεριές (τώρα αν ήταν κέρατο - το οποίο κάτι ήθελε να δηλώσει - ή Φλωρίνης δεν κατάφερα να καταλάβω).
Εκπληκτικές ακόμα ήταν οι εμφανίσεις του Μηδενιστή με τους Professional Sinnerz, του Δήμου Αναστασιάδη με τους Koza Mostra, των Μελισσών με την Μαίρη Συναρτσάκη, της Ελένης Φουρέιρα που ήταν αναπόφευκτα sexy για ακόμα μία φορά μαζί με τους NEBMA και αυτή της Shayas με τους House Twins και τους Slick Beats. Η Φουρέιρα στο χαλί εμφανίστηκε ως ελληνίδα Angelina με μόνη διαφορά ότι τα ποδοκοψίματα στο φόρεμα της ήταν δύο και όχι ένα αλλά το ίδιο σαγηνευτικά με αυτά της ξιπασμένης αντροχωρίστρας του Hollywood.

Αδιάφορες εμφανίσεις αυτές των Οnirama με την Ήβη Αδάμου (η οποία αν και δεν έχει πολύ καιρό που ενηλικιώθηκε έχει μεταλλαχθεί σε ΤΟΥΜΠΑΝΟ με ποδάρα τρελή - γυναικοποιήθηκε πολύ γρηγορότερα από την Καλομοίρα, το οποίο δεν ξέρω αν είναι κακό ή καλό) και των Otherview με τον Σαμπάνη.
Χειρότερη εμφάνιση ever αυτή της Στικούδη που δεν λέει να μάθει να κουνιέται (ούτε ο Γεωργαντάς τόσο ατσούμπαλος - που λέει ο λόγος γιατί τον συγκεκριμένο δεν τον ξεπερνά ούτε η Βάσω Παπανδρέου) μαζί με τον επίσης ατάλαντο και άφωνο Γκάνο τον οποίο όλως περιέργως συνεχίζουν να τον προωθούν. Δεύτερη χειρότερη εμφάνιση αυτή της Δε-Δε-Δεύτερης η οποία δεν λέει να πάρει απόφαση να παρατήσει το άθλημα και συνεχίζει να λικνίζεται σαν πρωταγωνίστρια ταινιών πορνό ενώ ερμηνεύει γλυκανάλατα κομματάκια....ευελπιστώ μια μέρα να ξανακούσω από τα γεμάτα κολλαγόνο χείλη της ένα "Απαπα", ένα "Γεια", ένα "Χωρίς Εσένα", ένα "Μαραμένο" στην τελική πριν μας μαράνει όλους τους φαν της. Το πάθος λείπει πια από τα κομμάτια του Φοίβου, ο οποίος βραβεύτηκε για τα 20χρόνια επιτυχίας στην ελληνική μουσική, και όχι η ωρίμανση - ώριμη δουλειά ήταν και η "Αυλή του Παραδείσου" αλλά εκτός ποιότητος δεν στερούνταν και πάθους είτε αυτό το έβρισκες σε μπαλάντα είτε σε τσιφτετέλι. Τρίτη και τελευταία ποταπή εμφάνιση αυτή της Ελευθερίας Ελευθερίου και των Lucky Man Project που τους πήρε στον λαιμό της όπως ο GAP τον Βενιζέλο.
Εν κατακλείδι η φετινή διοργάνωση αν και της έλειπαν ονόματα όπως η Τάμτα ήταν αξιοπρεπέστατη σε σχέση με την περσινή και μακάρι να ξαναγυρίσει στα πρώτα καλά της χρόνια όπου παρακολουθούσαμε εκπληκτικές συνεργασίες on stage...ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου